sábado, mayo 09, 2009

Avui la meva presentació musical la dedico, el grup de cantaires d’havaneres del Casal de la Gent Gran de Mataró, en el 10é Aniversari.





Benvolguts Amics del Correus!!!

Avui la meva presentació musical la dedico, el grup de cantaires d’havaneres del Casal de la Gent Gran de Mataró, en el 10é Aniversari.

Aquest cinc joves cantaires que tots passant dels 70 anys, els podrem sentir expressant l’esperit de joventut que porten a dins, i com diu el refrany. Qui canta el seu mal espanta, en aquesta edat del si, no, fos,,,

Bé amics ens perdonareu si sentiu algun gall que sempre sense voler s’escapa, jo sóc el primer de la fila, i m’han triat a mi, com a solista, per si voleia algun tomàquet, el primer de rebre seré jo.

Volguts amics, us recomano que no us quedeu a casa mirant la TV , us heu de moure, heu de fer activitats, cantar en una coral, pintar, fer informàtica, que fa treballar la memòria, fer exercicis corporals, fer noves amistats, conversar, i si pot ser caminar, una horeta que per la circulació va molt bé, que més us puc dir, que us estimo,,,, i que per molts any.

Reveu una afectuosa abraçada d’en Salvador. ( molt bon cap de setmana )

Saludo ha todos mis amigos del Parque que es donde yo cono si lo que es la amistad verdadera formamos una piña maravillo un saludo para todos ENCARNA

No hay comentarios: