lunes, agosto 31, 2009

LA MEVA INFANTESA



LA MEVA INFANTESA

Quan jo era petita era feliç
amb un caramel
embolicat en paper de cel•lofana,
amb el paper feia música, cantava i ballava.

Era feliç quan amb un cartró i una corda,
em feia a unes xancletes,
amb elles corria m’entrebancava i queia.

Era feliç quan al costat de la llar de foc agafava un carbó
i pintava qualsevol ximpleria i li posava nom.

Era feliç quan em sentia acollida
en els braços de la meva mare,
volia sentir-me tota la vida petita,
perquè els seus braços sempre poguessin,
arribar per a abraçar-me.

Llavors totes aquestes coses,
eren importants i grans.
Tan importants i grans que no les puc oblidar,
i avui em serveixin per a recordar

I a vegades vaig buscant algun caramel
que ho emboliqui un paper de cel•lofana,
i quan sento nostàlgia, intento fer música igual,
Però la musica sols fa soroll,
i només puc recordar.

María José Robledo

este poema ha ganado un premio en la Fiesta de Cirera gracia Mªjose por participar en mi barrio una abrazada de tu amiga Encarna

No hay comentarios: